Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
-
- Bywalec
- Posty: 72
- Rejestracja: 13 sty 2016, 21:29
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI 135KM BL L
- Lokalizacja: wielkopolska
Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Co sądzicie o tym silniku? Ktoś jeździł? Interesuje mnie przede wszystkim głośność przy prędkości powyżej 140km/h i spalanie w tych warunkach oraz jak się spisuje ta miękka hybryda w mieście.
- damian94
- Uzależniony
- Posty: 250
- Rejestracja: 25 wrz 2018, 23:44
- Czym jeżdzę: Sportage GT Line S 2.0 CRDi ISG 48V Auto AWD
- Lokalizacja: Bristol UK
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Na temat tego silnika się nie wypowiem bo mam 2.0 ale miękka hybryda to super sprawa, szczególnie w mieście gdy aktywuje sie system start/stop.
-
- Bywalec
- Posty: 72
- Rejestracja: 13 sty 2016, 21:29
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI 135KM BL L
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Dzięki. Mam dylemat czy zamawiać tytułowy czy 1.6 T-GDi 177KM.
- AldenteSaba
- Uzależniony
- Posty: 299
- Rejestracja: 16 gru 2010, 10:12
- Czym jeżdzę: Cosmo Blue 1,6 t-gdi 7 dct AWD GT-Line, Yamaha FJ1200
- Lokalizacja: Opole
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Tytułowego nie znam ale mam ten drugi i jestem zadowolony
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 mar 2021, 23:59
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 crdi mhev 136KM Black Edition
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Jestem przed zakupem tytułowego egzemplarza w wersji Black Edition. W jednym serwisie otrzymałem informację, że w tym aucie rozrząd jest na pasku ( wymiana przy około 120tys) w drugim, że na łańcuchu ( wymiana przy 150-200tys). Pytanie do posiadaczy jak jest w rzeczywistości?
Może ktoś byłby uprzejmy i się wypowie w temacie użytkowania tego silnika i jazdy autem?
Przebiegi rzędu 80-100km dziennie (rocznie rzędu 25-30tys) więc benzyna jest mniej opłacalna dla mnie...
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Jestem przed zakupem tytułowego egzemplarza w wersji Black Edition. W jednym serwisie otrzymałem informację, że w tym aucie rozrząd jest na pasku ( wymiana przy około 120tys) w drugim, że na łańcuchu ( wymiana przy 150-200tys). Pytanie do posiadaczy jak jest w rzeczywistości?
Może ktoś byłby uprzejmy i się wypowie w temacie użytkowania tego silnika i jazdy autem?
Przebiegi rzędu 80-100km dziennie (rocznie rzędu 25-30tys) więc benzyna jest mniej opłacalna dla mnie...
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Jak jeździ to jest całkiem spoko, w mieście pali mniej niż w trasie, natomiast mój MHEV stoi w ASO od prawie 4 miesięcy - dłużej stoi w ASO niż był u mnie w garażu. Coś grubego padło i to podobno jest choroba dziecięca tych mhev - wiec lepiej omijać szerokim łukiem
Ja już rozmawiam z prawnikiem, że to wada ukryta jest.
Ja już rozmawiam z prawnikiem, że to wada ukryta jest.
-
- Uzależniony
- Posty: 163
- Rejestracja: 02 kwie 2014, 12:21
- Czym jeżdzę: Sportage IV 1.6 T-GDI 7DCT 2WD Black Edition
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
O kurcze to jakaś gruba akcja
Chociaż w dzisiejszych czasach jak ktoś jest nieco bardziej zorientowany w sytuacji w przemyśle motoryzacyjnym to nie wydaje się to specjalnie dziwne. Obecnie braki w dostępności części to norma.
Daj znać jak się sprawy potoczą.
Chociaż w dzisiejszych czasach jak ktoś jest nieco bardziej zorientowany w sytuacji w przemyśle motoryzacyjnym to nie wydaje się to specjalnie dziwne. Obecnie braki w dostępności części to norma.
Daj znać jak się sprawy potoczą.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 maja 2022, 19:02
- Czym jeżdzę: Sportage KS IV 1.6 136 KM CRDI MHEV 7 DCT
Re: Kia Sportage 1.6 CRDi SCR MHEV 136 KM 7DCT 2WD
Fajnie, że ktoś założył ten wątek, choć rozumiem, że nieco w innym celu, ale MHEVowcy to raczej pionierzy i to będący w niewielkiej liczbie, zwłaszcza że teraz dostępność jednostki zamrożona.
Co do samego silnika, to powiem tylko, że ja jestem b. zadowolony. Regularnie jeżdżę w układzie 2+2 w dluzsze trasy i kultura pracy OK, można gadać z dziećmi z tyłu O spalaniu pisałem w oddzielnym wątku temu poświęconemu, jak ktoś zainteresowany.
Podzielę się natomiast jedna informacja z ASO, której przed kupnem nie byłem świadomy. Otóż, jak byłem na zlewce oleju po 2k km miły Pan z ASO mówi, że "a, to w panu silniku zdarza się w niektórych modelach awaria przy 6 tys. Nie wiadomo skąd się to bierze, ale niektóre auta wracają na lawecie, do uszkodzonej głowicy włącznie. Po naprawie problem nie wraca". Jeździłem trochę z duszą na ramieniu i później nawet zawezwali mnie na akcję serwisową dot. aktualizacji oprogramowania. Zajechałem, zrobiłem, i na razie przy 8 tys. spokój.
Słyszał ktoś coś o tym?
Co do samego silnika, to powiem tylko, że ja jestem b. zadowolony. Regularnie jeżdżę w układzie 2+2 w dluzsze trasy i kultura pracy OK, można gadać z dziećmi z tyłu O spalaniu pisałem w oddzielnym wątku temu poświęconemu, jak ktoś zainteresowany.
Podzielę się natomiast jedna informacja z ASO, której przed kupnem nie byłem świadomy. Otóż, jak byłem na zlewce oleju po 2k km miły Pan z ASO mówi, że "a, to w panu silniku zdarza się w niektórych modelach awaria przy 6 tys. Nie wiadomo skąd się to bierze, ale niektóre auta wracają na lawecie, do uszkodzonej głowicy włącznie. Po naprawie problem nie wraca". Jeździłem trochę z duszą na ramieniu i później nawet zawezwali mnie na akcję serwisową dot. aktualizacji oprogramowania. Zajechałem, zrobiłem, i na razie przy 8 tys. spokój.
Słyszał ktoś coś o tym?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika